วันพฤหัสบดีที่ 8 ธันวาคม พ.ศ. 2559

ບຸດແຫ່ງ ພຣະລືສີ ກັດສະຍະປະ ເທບບິດອນ (ພຣະອາຣູນ. ພຣະຍາຄຣຸດ. ພຣະຍານາກ)





ພຣະລືສີ ກັດສະຍະປະ ເທບບິດອນມີເມຍ ທີ່ເພີ່ນຮັກທີສຸດສອງນາງຄື:
ນາງວີນຕາ ແລະ ນາງ ກັດທູຣທັງສອງນາງເປັນເອື້ອຍນ້ອງກັນ (ນາງວີນຕາເປັນເອື້ອຍສວນນາງກັດທູຣເປັນນ້ອງ)
ທັງສອງນາງໄດ້ຂອງພອນຈາກສາມີ 
- ນາງກັດທູຣ ໄດ້ຂໍພອນວ່າ 
ໃຫ້ຕົນມີລູກ ເປັນນາກ 1.000 ຕົນ ໃຫ້ລູກຂອງຕົນມີພິດຮ້າຍແຮງ ແລະສາມາດແປງກາຍໄດ້ ຕາມໃຈນຶກ
- ສ່ວນນາງ ວີນຕາຜູ້ເອື້ອຍ
ຜູ້ເອືອຍດ້ວຍຄວາມ ຢ້ານລື່ນນ້ອງສາວ ຈຶ່ງຂໍມີລູກພຽງສອງຄົນແຕ່ ຂໍໃຫ້ລູກຂອງຕົນມີລິດມີເດດລົ້ນຟ້າ ບໍ່ມີຜູ້ໃດສະເໝີແລະຈົງມີໄຊຊະນະເໜືອນາດທັງຫຼາຍ
ລູກຜູ້ທຳອິດຂອງພະນາງວີນຕານັ້ນຈຳຕ້ອງມີຮ່າງກາຍເຄິ່ງຕົນເພາະນາງວີນຕາ ຟ້າວທຸບໄຂໃຫ້ແຕກ ຫລັງຈາກເປັນໄຂ່ມາເປັນເວລາ 500ປີ ກໍ່ບໍ່ແຕກຈັກເທືອ ຫຼັງຈາກນາງວີນຕາທຸບໄຂ່ແຕກອອກມາ ເຫັນເປັນ ບຸລຸດມີຮ່າງກາຍພຽງເຄິ່ງດຽວ ເທບອົງນີ້ມີນາມວ່າ(ພະອາຣຸນເທວະບຸດ)
ຫຼັງຈາກພະອາຣຸນ ແຕກອອກມາເປັນຮ່າງມະນຸດພຽງເຄິງຕົນດ້ວຍຄວາມໂມໂຫ ຈຶ່ງສາບມາດາຂອງຕົນໃຫ້ເປັນທາດຂອງນາງກັດທຣູແລະລູກນາດຂອງນາງກັດທູຣອີກ1.000ຕົນ
ຫຼັງຈາກສາບແມ່ຂອງຕົນແລ້ວ ພະອາຣຸນເທວະບຸດ ກໍ່ໄດ້ໄປເປັນສາລະຖີ(ໂຊຣເຟີ້)ຂອງພຣະອາທິດ ຊະນັ້ນແສງແດດຍາມເຊົ້າຈຶ່ງຮ້ອງວ່າແສນອາຣຸນ ເພາະເມື່ອພະອາທິດເລີ່ນຂື້ນຈາກຂອບຟ້າ ແສງພະອາທິດຕ້ອງກະທົບຮ່າງກາຍຂອງພະອາຣຸນກ່ອນ ຊະນັ້ນແດດຍາມເຊົ້າຈຶ່ງບໍ່ຮ້ອນແຮງປານໃດ...
ມື້ອື່ນພິມຕໍ່ນອນກ່ອນ 2 ໂມງແລ້ວ
ຕໍ່ຈາກມື້ວານ
ຜ່ານມາອີກ 5.000ປີ ໄຂໜ່ອຍທີ 2 ຂອງພະນາງວີນຕາກໍ່ແຕກອອກ ເປັນພະຍານົກມີກາຍສີແດງ ໜ້າຂາວຂົນເປັນສີທອງ ແສງສະຫວ່າງຂອງພະຍານົກປຽບດັ່ງພຣະອາທິດ 
ກຳເນີດລູກພະນາງວີນຕາ ຕົນທີສອງທີ່ມີຮ່າງກາຍເປັນນົກນີ້ ສ້າງຄວາມເກງຂາມໃຫ້ບັນດາເທບ 
ເລົ່າປັນດາເທວະຈຶ່ງໄປຂໍຮ້ອງໃຫ້ພະຍານົກລົດຫ່າງກາຍໃຫ້ນ້ອຍລົງແລະຫຼີ່ແສງໃຫ້ລຸດລົງແດ່
ນົກໃຫຍ່ກະຮັບປາກບັນດາເທບແລ້ວຫຍໍ້ສ່ວນລຸດລົງ
ຫຼັງຈາກນັ້ນ ພະຍານົກກໍ່ກັບໄປຫາ ມາດາຂອງຕົນຄືພະນາງວີນຕາ 
ເມື່ອເຫັນຊະພາບຂອງແມ່ກໍ່ເກີດຄວາມເສົ້າໃຈ ເພາະເຫັນແມ່ຕ້ອງລຳບາກ ເພາະແມ່ຕ້ອງຕົກເປັນທາດຂອງນາສາວແລະພວກນາກອີກ1.000ຕົນ
ພະຍານົກເຫັນເຫັນເປັນດັ່ງນັ້ນຈຶ່ງຖາມແມ່
- /ພະຍາຄຸດ 
ເປັນຫຍັງແມ່ເປັນເອື້ອຍແທ້ໆ ຂອງພະນາງ ກັດທູຣ ແລະເປັນປ້າ ແທ້ໆຂອງປັນດາ ນາກທັງ 1.000ຕົນ ແລ້ວເປັນຫຍັງຈຶ່ງຕ້ອງມາເປັນທາດຂອງນ້ອງສາວແລະຫຼຽນຂອງຕົນອີກ 
- / ພະນາງວີນຕາ
ແຕ່ກ່ອນແມ່ກັບນາສາວໄດ້ພະນັນກັນ ວ່າ:
ມ້າຂອງພຣະອາທິດສັງຫຍັງ ?
(ມ້າຂອງພຣະອາທິດ ມີນາມວ່າ ອຸດຈະໄຊຊະຣົບ ເປັນມ້າທີ່ເກີດຈາກການ ກວນກະສຽນ ສະມຸດ ມ້າດັ່ງກ່າວມີຂົນສີຂາວ)
*ການພະນັນຄັ້ງນີ້ 
ພະນາງວີນຕາ ທວຍວ່າມ້າມີຂົນສີຂາວ
ສວນພະນາງກັດທູຣ ທວຍວ່າມີຂົນສີ ຂາວປົນດຳ
ເມື່ອຕົກກາງຄືນ ພະນາງກັດທູຣ ໄດ້ໃຊ້ໃຫ້ພວກນາກລູກຂອງຕົນ ແປງກາຍເປັນຂົນສີດຳ ຂອງມ້າພຣະອາທິດ ແລ້ວໄປຈັດແຊມຕາມຂົນມ້າ 
ເມື່ອຕົນເຊົ້າ ພໍພຣະອາທິດເລີ່ມພົ້ນຈາກຂອບຟ້າ ສີຂອງມ້າພຣະອາທິດຈຶ່ງກາຍເປັນສີ ດຳປົນຂາວ ກະຊະຫຼຸບວ່າພະນາງວີນຕາ ຖືກໂກງແລະເສຍພະນັນໄປຕາມລະບຽບ
ຮູ້ດັ່ງນັ້ນພະຍານົກລູກຜູ້ທີສອງຂອງພະນາງວີນຕາຈຶ່ງໄປຂໍຮ້ອງບັນດານາກໃຫ້ປ່ອຍແມ່ຂອງຕົນໃຫ້ເປັນອິດສະຫຼະ
ນາກກໍ່ມີຂໍ້ຕົກລົງວ່າສິປ່ອຍພະນາງວີນຕາເປັນອິດສະຫຼະໄດ້ກໍ່ຕໍ່ເມື່ອ ພະຍານົກນຳ ນ້ຳທິບຈາກພຣະອີນມາໃຫ້ ພະຍານົກຕອບຕົກລົງ 
ເມື່ອຕຽມບຸກສະຫວັນ ພະຍານົກຈຶ່ງຕ້ອງກີນເພື່ອເພີ່ມພະລັງ ຈຶ່ງໄປເຝົ້າລືສີກັດສະຍະປັກ ຜູ້ເປັນບິດາເພື່ອ ໄປຂໍອາຫານ
ລືສີຜູ້ເປັນພໍຈຶ່ງແນະນຳໃຫ້ລູກ ກີນຊ້າງ ສຸປຣະລະຕິກະ ແລະ ເຕົ່າຊື່ ວິພາວະສຸ 
ພະຍານົກກໍ່ໄປຈັບທັງຊ້າງທັງເຕົ່າເພື່ອນຳມາເປັນອາຫານ ເມື່ອຈັບໄດ້ແລ້ວແລ້ວ ກໍ່ບີນໄປຈັດຢູ່ຕົ້ນໄຊແຄມມະຫາສະມຸດ ປະກົດວ່າກິ່ງຕົ້ນໄຊ ຮັບນ້ຳນັກ ທັງນົກທັງຊ້າງແລະເຕົ່າບໍ່ໄຫວ ກິ່ງໄຊເລີຍຫັກ ປະກົດວ່າກິ່ງໄຊທີ່ຫັກນັ້ນເປັນບ່ອນຢູ່ຂອງ ລືສີແຄະ ພະຍານົກກໍ່ຢ້ານລືສີແຄະສິເດືອດຮ້ອນຖ້າປ່ອຍກິ່ງໄຊຕົກ ກໍ່ເລີຍໄຊ້ປາກຄາບກິ່ງໄຊໄວ້
ໂດຍຂາທັງສອງຂ້າງກໍ່ຍັງຈັບ ເຕົ່າແລະຊ້າງເອົາໄວ້
ປັນດາລືສີແຄະ(ວາຣະສິຢະ) ເຫັນວ່ານົກມີອັດທະຍາໃສດີ
ແລະເຫັນສິງທີ່ພະຍານົກເຮັດເປັນການແບກຮັບພາລະອັນນັກນ່ວງເອົາໄວ້ ກໍ່ເລີຍເອີ້ນຊື່ພະຍານົກວ່າ ຄຣຸດ(ຄຣຸດແປວ່າຜູ້ແປກຮັບພາລະອັນຍິ່ງໃຫຍ່)
ຫຼັງຈາກກີນຊ້າງແລະເຕົ່າເປັນອາຫານ ຄຣຸດຈຶ່ງໄປສະຫວັນເພື່ອຊິງເອົາ ນ້ຳທິບມາໃຫ້ນາກເພື່ອປົດປ່ອຍແມ່ຈາກການເປັນທາດ 
ເມື່ອເຖິງດ່ານສຸດທ້າຍມີນາກຢູ່ສອງຕົນຊຶ່ງມີຄວາມວິເສດບ່ອນ ເມື່ອນາກສອງຕົນນີ້ແນມເບິ່ງໃຜ ຜູ້ນັ້ນສິໃຫມ້ເປັນເຖົ່າຖ່ານ ພຣະຍາຄຣຸດ ຈຶ່ງຕີປີກຂອງຕົນຈົນເກີດຝຸ່ນໃງ່ກຸບທີບ ຂີ້ຝຸ່ນປິວໄປເຂົ້າຕານາກຕາໄຟທັງສອງ ເມືອນາກມືນຕາບໍ່ຂື້ນຄຣຸດຈຶ່ງຂ້ານາກທັງສອງເສຍ ແລ້ວນຳໂຖນ້ຳທິບມາ
ເມື່ອປິນອອກມາຈາກສະຫວັນ ທ້າວສັກກະ (ພຣະອີນ)ກໍ່ນຳມາເອົາໂຖນ້ຳອຳມະລິດຄືນ ພຣະອີນມີ ວັດຊຣະຣະ ເປັນອາວຸດ ເສິ່ງເປັນອາວຸດທີ່ ລືສີ ທັດທາຢັດຈະ ສ້າງໃຫ້ພຣະອີນ ພຣະຍາຄຣຸດກໍ່ນັບຖື ລືສີ ທັດທາຢັດຈະ ຢູ່
ເພື່ອສະແດງຄວາມເຄົາລົບ ພຣະຍາຄຣຸດຈຶ່ງຍອມເຮັດຂົນຕົກລົງ 1 ອັນ ຂົນປີກສີທອງກໍ່ລອຍໄປສູ່ອາກາດ ເລົ່າເທວະເຫັນຂົນອັນງາມແລະນ້ຳໃຈຂອງຄຣຸດກໍ່ໄດ້ສັນລະເສີນ ແລະຮ້ອງຊື່ຂອງພຣະຍາຄຸຣດວ່າ ສຸບັນ (ສຸບັນແປວ່າຜູ້ມີຂົນອັນງາມ ) 
ພຣະອີນຈຶ່ງຂໍເປັນໄມຕຣີກັບພຣະຍາສຸບັນ ແຕ່ຂໍໂຖນ້ຳທິບຄືນ ພຣະຍາສຸບັນກໍຕອບຕົກລົງສິຄືນໃຫ້ ແຕ່ຕ້ອງແມ່ນຫຼັງຈາກຕົນນຳໂຖນຳທິບລົງສູ່ພື້ນ ຕາມສັນຍາກັບພວກນາກ ພຣະອີນຮູ້ແລະເຫັນຄວາມກະຕັນຢູຂອງພຣະຍານົກຈຶ່ງຕົກລົງ
ເມື້ອນ້ຳອຳມະລິດລົງຕັ້ງໄວ້ພື້ນໃຫ້ປັນດານາກແລ້ວພຣະຍານົກກໍ່ແກ້ຄຳສາບໃຫ້ແມ່ຂອງຕົນໄດ້ສຳເຫຼັດ
ເລົ່ານາກເມື່ອໄດ້ໂຖນ້ຳອາມະລິດແລ້ວກໍ່ພາກັນອາບນ້ຳຊຳລະຮ່າງກາຍໃຫ້ສະອາດກ່ອນດຶ່ມນ້ຳທິບ ຕ້ອງທີ່ເລົ່ານາກອາບນ້ຳຢູ່ນັ້ນ ພຣະອີນກໍ່ຖືໂອກາດຊິງເອົານ້ຳທິບຄືນຈາກເລົ່ານາກ ໂຖນ້ຳທິບຕັ້ງຢູ່ເທິງຫ້ຍາກຸຊະ(ຫຍ້າກຸຊະຫຼືຮູ້ຈັກກັນອີກຊື່ວ່າຫຍ້າຄາຖືວ່າເປັນຫຍ້າສັກສິດໃນສາດສະໜາພຣາມ ຕອນທີ່ພຣະພຸດທະເຈົ້າຕັດຊະຮູ້ກໍ່ນັ່ງຢູ່ເທິ່ງຫ້ວາກຸຊະນີ້ເອງ)
ເລົ່ານາກເມື່ອເຫັນຢົດນ້ຳທີ່ເຮ່ຍເທິ່ງຍ້າຄາກໍ່ພາກັນໄປເລຍກີນນ້ຳທີເຮ່ຍຢູ່ ແຕ່ບັງເອີນຫ້ຍາຄານັ້ນຄົມ ຈຶ່ງເຮັດໃຫ້ປາຍລີ້ນນາກຈີກອອກເປັນສອງແສກ ດ້ວຍເຫັນນີ້ເລົ່ານາກຈຶ່ງມີລີ້ນເປັນສອງແສກນັບຈາກນັ້ນມາ...

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น